Ozgur Bi Bloq

Burcu Güneş 2009 Sihirbaz Albümü Dinle Burcu Güneş 2009 Sihirbaz Son Albümü Dinle



Uzun zamandır albüm yapmayan zenci gırtlaklı sanatçı Burcu Güneş, yeni albümü Sihirbaz'ı çıkardı. Sihirbaz albümünde 12 şarkı bulunmakta. 12 parçanın 5'inin söz ve müziği Burcu Güneş'e ait.

Albümdeki parçalar:

Gözlerinde Bıraktım Aşkı
Söz: Burcu Güneş, Gözde Hatipoğlu Müzik. Burcu Güneş
Aşk Geçiyormuş İstanbul'dan
Söz & Müzik. Burcu Güneş
Çekim Alanı
Söz & Müzik. Burcu Güneş
Ateş ve Suyun Aşkı
Söz: Can Yücel Müzik: Burcu Güneş, GFuat Güner
Mutluyuz (Sevgilimi O Kadar Çok Seviyorum Ki.)
Söz & Müzik. Burcu Güneş
Sihirbaz
Söz & Müzik. Burcu Güneş
Di'li Geçmiş
Söz & Müzik. Burcu Güneş
Bundan İbaret
Söz: Nermin Kurban Müzik. Seliami Şahin
Benim Gibi Sevgili Bulamazsın
Söz & Müzik. Selami Şahin
Gurur Çiçekleri
Söz: Aysel Gürel Müzik. Burcu Güneş
Gözlerinde Bıraktım Aşkı ( Club Vocal Mix)
Söz: Burcu Güneş, Gözde Hatipoğlu Müzik. Burcu Güneş
Gözlerinde Bıraktım Aşkı (Retro Remix-BG)
Söz: Burcu Güneş, Gözde Hatipoğlu Müzik. Burcu Güneş

0 yorum:

Etiketler